Læserprofil

Målgruppe

FRISKOLEN henvender sig til forældre med børn på 335 friskoler - i alt 25.000 Friskolehjem, plus lærere og skole- bestyrelser.

Indhold/design

Hvert nummer indeholder et varieret udbud af journalistiske artikler fra hele landet. Vi bruger professionelle journalister og fotografer til at skabe et interessant og indbydende magasin. Design laves af Sara F. Steenstrup, prisvindende magasindesigner.
Medlemsmagasinet har frihedsbrev, som sikrer at indholdet orkestreres journalistisk med læserens oplevelse som hovedprioritet.

Distribution og læsertal

Det trykte magasin sendes direkte ud til modtagernes private adresser. Som supplement udgives magasinet i læ- sevenlige apps til både Apple- og Android telefoner og tablets. Den digitale version er gratis og kan nemt deles via sociale medier. Det trykte oplag er på 12.000 eksemplarer, og sammen med gratis digitale visninger er læsertallet opgjort til 65.000.

Oplag, statistik og læsertal kan følges på www.friskoler.link/annoncer.

Trio-annoncer

Som annoncør kan du vælge at indrykke jobannoncer i både FRISKOLEN,
EFTERSKOLEN OG FRIE SKOLER. Samarbejdet kaldes TRIO og vises også i priseksemplerne. En unik måde at kom- me i kontakt med den helt rigtige ansøger.

Grafisk materiale

Alt gra sk materiale skal a everes inden deadline og følge FRISKOLENs retningslinjer for gra sk materiale - www.friskoler.link/annoncer.
Ved behov for hjælp til opsætning af gra k formidler vi kontakt til gra sk designer. 

Mediainfo Friskolen 2017 Annoncepriser Udgivelsesplan