Mediesalg = skarpt salgsfokus understøttet af målrettet marketing

Mediesalg handler grundlæggende om effektiv kundekontakt og kommunikation af mediets styrker og matchet til annoncørernes behov og effekt ved annoncering i mediet.
Media-Partners topbillede 2

Derfor er solide salgsindsatser direkte afhængige af hvilke præsentation, dokumentation og position, som mediet sælges gennem. Jo dårligere salgs- og marketingmateriale og kommunikation desto ringere mediesalg.

Media-Partners tror på værdien af en professionel og målrettet salgsmarkedsføring, hvor medieprofilen, medieinformationen, salgsmaterialer, website mm. skal løfte mediet og styrke kundernes tror på medieeffekten ved annoncering på mediets platforme.

Vi tilbyder professionel sparring og oplæg til mediepræsentationer, mediekits, salgsbrevs-skabeloner og en effektiv mediabureau-approach.

For online medier har vi et stærkt fokus på webtrafikken og en optimering gennem Google – seo/adwords – men også konvertering af læsere til websitebrugere og modtagere af nyhedsbreve, tilbud mm.

Vi har samarbejds- og rammeaftale med det førende bannerstyringssystem; Emidate, hvor vi kan styre og optimere bannersalget og rapporteringen.

Forsidebillede Byggeri

Nyheder

Annoncer i Børsen Byggeri

Den næste udgave af Børsen Byggeri har fokus på digitalisering i byggebranchen og optimering af b... Læs mere

Kontakt os