Content Marketing - nyt nyt eller bare ny vin på gamle flasker ?

Content marketing handler om at markedsføre sig ved hjælp af indhold. Det er ikke et nyt fænomen. 00'ernes StoryTelling er således en forløber for Content.
mandag 6. oktober 2014
Cm
Content marketing er push i stedet for pull marketing 
Content marketing handler om at lave og dele kvalitetsindhold med brugere. Det er et marketingparadigme, der i stedet for at skubbe informationer ud til brugere og kunder prøver at trække dem ind. Det er pull i stedet for push.
 
Pointen er, at det ikke virker blot at bombardere kunderne med tilfældig virksomhedspropaganda. Det gælder i stedet om at få kunderne til at komme til én, fordi de vil af fri vilje. Og kunder kommer først og fremmest, hvis de får reelt indhold, der gør en forskel for dem.
Her gør det sociale platforme en afgørende forskel og mulighed for en effektfuld eksekvering.
Læs mere bl.a. her 
http://www.copyblogger.com/content-marketing/ 
http://www.brandmovers.dk/cmdk14 

Kontakt os