Fag & Forskning annoncering

Medieprofil

Magasinet indeholder flere nye artikel-kategorier, bl.a. Trialog, som er et dybdegående interview med en forsker indenfor et givent og aktuelt område, f.eks. ”Sorg” eller ”Palliation”. Interviewet bliver udført af en journalist med støtte fra en klinisk sygeplejerske, som arbejder med området. Resultatet er faglig formidling på højt niveau.

Magasinet giver samtidig sygeplejersker mulighed for at få publiceret forskningsartikler under Peer Review og faglige artikler i genren Fagligt Ajour. Magasinet stræber efter at bringe artikler af høj faglig kvalitet for at sikre, at sygeplejersker kan holde sig fagligt ajour og dele viden om f.eks. undersøgelser, nye retningslinjer, projekter og forskningsresultater. Hensigten er at højne kvaliteten af sygeplejen i tråd med krav om involvering af patienter og øget digitalisering af sundhedsvæsenet.

Målgruppen er sygeplejersker indenfor virksomhedsområdet (at undervise, formidle, udvikle og udføre sygepleje), og indholdet er derfor bredt sammensat ud fra målgruppens behov.

 

Udgiver

Bladet udgives af Dansk Sygeplejeråd

Udgivelse

Udkommer 4 gange årligt med Sygeplejersken

Kontrolleret oplag: 77.793 eks.
Læsertal: 121.000 læsere

Annoncemuligheder i Fag & Forskning

Blad – Tekstsideannoncering

Priser på Tekstsideannoncer

1/1-side til kant:

kr. 30.500,-

B: 210 x H: 280 mm
+ 5 mm til beskæring

1/2-side højformat

kr. 15.700,-

B: 180 x H: 123 mm

1/2-side tværformat

kr. 15.700,-

B: 87 x H: 250 mm

Bagside t kant

kr. 32.875,-

B: 210 x H: 280 mm
+ 5 mm til beskæring

Udgivelsesplan & Deadlines

Magasin nr. Deadline Udkommer
Nr. 4/21 15-10-21 26-11-21
Nr. 1 14-02-22 11-03-22
Nr. 2 02-05-22 30-05-22
Nr. 3 15-08-22 09-09-22
Nr. 4 24-10-22 25-11-22

Kontakt

Diana Skaarup

Salgschef

+45 22 61 17 66
diana@media-partners.dk

Kontakt

Hanne Kjærgaard Rasmussen

Partner

+45 29 67 14 36
hanne@media-partners.dk