Jeanne dArc Living medieinformation

Medieprofil

Magasinet Jeanne d’Arc Living er målrettet til den købestærke og bevidste forbruger, der elsker at indrette og skabe hyggelig stemning i sit hjem.

Magasinet Jeanne d’Arc Living er et livsstils-magasin, uden traditionelle annoncer.

Det er fokus på genbrug, økologi og hjemmeliv, helt i takt med tidens trends. Der er fyldt med kreative gør-det-selv ideer, enkle madopskrifter og smukke reportager af inspirerende boliger, vintage indretning, nostalgisk europæisk havedesign og blomsterdekorationer
– alt i den franske og nordiske landstil med et moderne og industrielt touch.

Du kan hente medieinformation (pdf) her:

Medieinformationer 2021 – Jeanne dArc Living

 

Facts og tal

Magasinet udgives nu på 11 år.

Oplaget er pt. 35.000 eksemplarer, og en anslået læserskare på 98.000 pr. udgave.

Magasinet har 144 sider, hvoraf 140 sider er redaktionelt stof.

Magasinet er trykt på kraftigt FSCcertificeret 110 gram indholdspapir og 270 gram omslag.

Hvert magasin har et TEMA, det kan være et rum i hjemmet, såsom stue, køkken mv eller havens rum, jule eller påsketema. Der bringes fast to madartikler, hvor der i mindst en af dem også gives inspiration til borddækning. Der bringes ofte virksomhedsportrætter og inspiration til ture rundt omkring i Danmark.

Temaer

Product Placement

# Stylede madretter

Hver udgave har flere artikler med opskrifter på lækre retter. Billederne er stylet i smukke miljøer, der sætter den rette stemning for den pågældende ret. Udover maden, er der stor fokus på bordopdækning og styling, hvor regi som service, tallerkner, glas, tekstiler, brugskunst og andet tænkeligt pynt. Disse stemningsbilleder udgør en stor del af artiklerne.

# Shoppingsider

Hver udgave byder på opslag med inspiration til produkter. Disse er ofte sæsonpræget, eller baseret på det pågældende tema i magasinet. De kan også vises i forbindelse med en boligreportage af et smukt hjem,
hvor læseren efterfølgende får inspiration til konkrete produkter der minder om dem de lige har set. Et såkaldt ‘få stilen’ opslag.

# DIY

I hver udgave er der artikler i ‘Gør-det-selv’ genren. Der følger altid en beskrivelse med, samt tilhørende step-by-step billeder. Der bliver lavet mange forskellige ting, og brugt forskellige materialer. De færdige projekter fotograferes i flotte og inspirerende miljøer, og vises i store billeder, hvor man ser de fine
detaljer, og fornemmer omhyggeligheden.

Udgivelsesplan & Deadlines

Magasin nr. Udkommer Temaer
Nr. 1 04-01-2021 Køkken - lukket
Nr. 2 15-02-2021 Påske, kontor - lukket
Nr. 3 06-04-2021 Bo småt, kontor - lukket
Nr. 4 15-05-2021 Terrasser
Nr. 5 01-06-2021 Haven
Nr. 6 16-08-2021 Soveværelser
Nr. 7 01-10-2021 Stue
Nr. 8 15-11-2021 Jul

Priser

Alle priser er inkl. 4 farver og ekskl. moms

 

Annoncemateriale

Materiale til det trykte blad skal leveres som trykklar PDF (min. 300 dpi, CMYK)

Materialet til tekstannoncer kan sendes til annoncer@media-partners.dk, stillings- og rubrikannoncer
til stillinger@media-partners.dk (maks. 20 MB) eller via wetransfer.com

 

Betingelser

Redaktionen forbeholder sig ret til at afvise annoncer, som strider mod Lungeforeningens retningslinjer for annoncering i organisationens medlemsblade.

Reklamation

Reklamationer, rettelser og standsninger skal ske skriftligt.

Reklamationsretten bortfalder, hvis materialefristen overskrides.

Kontakt

Marianne Lander

Partner

+45 29 67 14 46
marianne@media-partners.dk

Kontakt

Hanne Kjærgaard Rasmussen

Partner

+45 29 67 14 36
hanne@media-partners.dk