Analyse

Media-Parters kan hjælpe dit medie med at udvikle salget fra et traditionelt annoncesalg til et moderne mediesalg.

Vi hjælper dit medie med bl.a. følgende udfordringer:

  • Udnyttes et kombineret annoncesalg mellem print, online og nyhedsbreve optimalt ?
  • Udvikles online salget så det både øges og understøtter printsalget
  • Har mediesalget et stærkt nok fokus på media- & reklamebureauerne og deres annoncører ?
  • Er web-trafikken optimeret – og konverteres læsere til brugere tilfredsstillende ?
  • Indgår jeres medier i målgruppe-annoncepakker og medie-samarbejder ?
  • Har I en klar strategi for målstyret, kundesegmenteret mediasalg og new bizz salg ?
  • Præsenteres jeres medie inspirerende og offensivt i salgsmaterialer, nyhedsbreve og i det personlige salg

Media-Partners ambition er at drive et moderne mediesalg til vækst og udvikling, så I som medie udnytter jeres muligheder og reelle potentiale – og får et bedre samlet resultat på bundlinjen.