Til udgivere

Media-Parters hjælper dit medie med at udvikle salget fra et traditionelt annoncesalg til et moderne mediesalg.

Media-Partners ambition er at drive et moderne mediesalg til vækst og udvikling, så I som medie udnytter jeres muligheder og reelle potentiale – og får et bedre samlet resultat på bundlinjen.

Magasinudvikling

Sparring:
  • Forretnings udvikling af eksisterende magasin
  • Nyt magasin – fra ide til udvikling
  • Tryk og layout
  • Client Publishing 

 

Analyser

 

 Annoncetest:
  • Test af reklamens funktion i medier, annoncer, indstik, banner mm; velegnet hvis du er
  •  …et medie, der gerne vil hjælpe annoncørerne til bedre annonceeffekt
  •  …en annoncør, der gerne vil have større effekt af annoncekronerne
 
Læserundersøgelser:
  • Læserundersøgelser er et effektivt redskab til at opnå viden om dine læsere − f.eks. generel læsertilfredshed, -præferencer og -holdninger
  • Læserundersøgelser kan således integreres som en essentiel del af grundlaget for redaktionelle beslutninger
 
Index Danmark / Gallup:

Index Danmark er undersøgelsen, der løbende måler danskernes brug af medier, forbrugsvaner, interesser, aktiviteter, meninger m.m.

I mediedelen måles læsertal for dagblade, ugeblade, magasiner, fagblade og distriktsblade. Selve undersøgelsen gennemføres af Kantar Gallup og udarbejdes på basis af online interviews med løbende indsamling blandt danskere på 13 år eller ældre. For at kunne blive målt meningsfuldt i Index Danmark kræves normalt et årligt oplag på min. 120.000 eksemplarer, hvilket betyder, at ikke alle medier reelt er store nok til at blive målt i undersøgelsen. Det samme gælder, hvis målgruppen er snævre befolkningsgrupper, der kun vanskeligt kan opfanges af en bred, gennemsnitlig undersøgelse.

Alternativet i alle tilfælde er egen læserundersøgelse, der dokumenterer mediets specifikke læserkreds.

Kontakt

Hanne Kjærgaard Rasmussen

Partner

+45 29 67 14 36
hanne@media-partners.dk