BUPL Ledetråden annoncering
Medieprofil
BUPL Ledetrådens målgruppe er pædagogiske ledere, ledere af dagtilbud og på fritidsområdet
Modtagerne af ledetråden er pædagogiske ledere samt ledere af ledere i dagtilbud (vuggestuer, børnehaver og integrerede institutioner). Samt ledere på fritidsområdet – dvs. fritidshjem/SFO’er og klubber – og i skolerne.
De fleste ledere arbejder på det kommunale område, mens en mindre gruppe er ledere i private institutioner.
Målgruppen
Gruppen af pædagogiske ledere er veluddannede. Langt de fleste har en diplom i ledelse, og mange har en master eller er i gang med en. Flertallet er kvinder, men der er forholdsvis flere mandlige ledere end der er i gruppen af pædagoger generelt.
Lederne har budgetansvar og personaleansvar. Nogle for ganske små institutioner, andre for kæmpestore
institutioner, og andre igen er ledere af en gruppe ledere (områdeledere). De har ansvaret for indkøb af Leg og Læring, kultur oplevelser, inventar indendørs og udendørs indretning, digitale læremidler mv .
Udgiver
Bladet udgives af BUPL
Udgivelse
Udkommer 4 gange årligt
Distribueret oplag: 6.700 eks.
Læs bladet
Annoncemuligheder
Tekstannoncer
MEDIEINFORMATIONER 2024
Annoncepriser
Bagside
kr. 20.000,-
B: 175 x H: 235 mm
1/1-side:
kr. 12.500,-
B: 175 x H: 235 mm
1/2-side:
kr. 7.000,-
B: 175 x H: 110 mm
Advertorial:
Indhent pris
Etiske regler: Vi følger Børn&Unges etiske regler i forhold til annoncer. Og der er kun én: Ingen annoncer for politiske partier (og selvfølgelig heller ikke konkurrerende a-kasser og forbund).