Efteråret er traditionelt tiden, hvor udgivere genovervejer og planlægger for sine medier. Det være sig redaktionelt som kommercielt.

Kommercielt set indebærer det for mange at kontakte annoncesalgsbureauet for input, overvejelser og bidrag til at styrke de indtægter, der bidrager til at holde udgivelsen kørende med kvalitetsjournalistik og indsigter til medlemmer, læsere og brugere.

Og kommercielt set er efteråret derfor også tiden, hvor mange udgivere beder om nye øjne på annoncesalget.

Hos Media-Partners har vi løbende mange dialoger, og i præcist dette efterår har mange af dialogerne ført til konkrete aftaler om samarbejde.

 

Det gælder

– Dansk Sygeplejeråds Fagtidsskrift Sygeplejersken + Fag & Forskning + FORKANT

– BUPLs Børn & Unge Magasinet + BUPL Ledetråden

– Danske Tandplejeres fagtidsskrift Tandplejeren

– Dansk Socialrådgiverforenings fagblad Socialrådgiveren

 

Vi er utroligt taknemmelige over den tillid, vi er blevet til dels. Og vi glæder os til at indfri denne tillid i det kommende annonceår.

På annoncemarkedet – såvel som andre markeder – indgås samarbejder baseret på fælles afstemte forventninger.

Hos Media-Partners lover vi kun, hvad vi kan holde. Og holder, hvad vi lover.

 

Kontakt os hvis du ønsker yderligere informationer:

Hanne Kjærgaard
Partner
+45 29 67 14 36
hanne@media-partners.dk

Marianne Lander
Partner
+45 29 67 14 46
marianne@media-partners.dk

Vel mødt i 2020!